en minnesvärd 5månadersdag!!!

Jag har haft en jätte mysig dag idag! hahaha hände en jätte rolig sak nyss, vi satt och stekte pannkakor och helt plötsligt hör jag en smäll, och får nån vätska i aniktet och i ögonen. Jag springer till Katarina (Nina) tobbes mamma och skriker. ''KAN MAN BLI BLIND AV BENSIN'' haha¨! Tobbe hade alltså suttit med en tändare och sedan (utan att märka) ha tändaren över ljuset och så sprängdes den.Han fick lite på sig också. Och nu mår vi båda bra.Nina så snäll som hon e ringde till en läkare och dom sa att jag endats behövde skölja  med lite vatten, En rolig,Mysig och en riktigt roligt 5 månaders minne ;)


Här ser ni märket och ett hål i tändaren! haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS