Sitter i skolans biblotek

Idag började jag igentligen 8:25 men så blev det inte för den jävla spanksan var inställd igen nu för tredje gången, så åkte till skolan i onödan. Så nu sitter jag i biblan och bloggar ist och väntar på att älskling ska komma. Så söt och underbar som han e så kommer han med ett tidigare tåg för att göra mig lite sällskap, för jag typ den ända i skolan just nu haha. Idag ska jag och tobbe nog på bio eller så gör vi det på lördag. Vi hade bokat platser men av nån andledning så försvann dom så vi får ta och åka in till bergakungen och köpa biljetter där. Nu ska jag sluta skriva så får ni ha det så bra. hörs!


Amanda och jag på bilden för längesen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS