Tränat + Städat + gjort läxan :O

jag e så duktig så. har hunnit städa mitt rum och tränat MED ONT I HALSEN och jag gjort klart läxan. Känns skit härligt haha. ni tycker säkert att jag e dum i huvudet bara för att jag är så stolt över mig själv för att gjort dessa sakerna jo det är bara för att. skolarn har pricis börjat och jag har inte koll på nåt, sen för att göra läxan måste man göra den på datorn och hålla på och överföra filen till blablabla sen är jag jätte sjuk har skit ont i halsen och är trött plus att jag gick ut och tränade och gav allt jag hade även fast jag inte hade en toppendag så gjorde jag det ändå därför är jag stolt över mig själv. ¨h gud nu får jag sluta skriva. blir så himla rastlös när min pojkvän inte är här '

so randome photos i knööööw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS